Зареєстровані відгуки, рецензії, зауваження та пропозиції стейкхолдерів щодо освітньої програми (проєкту освітньої програми) «Комп’ютерні науки» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 122 “Комп’ютерні науки” та рішення щодо них:
Стейкхолдер: ТОВ «Бівібілоджік»
Зміст відгуку: Метою освітньо-професійної програми є формування особистості фахівців, які володіють глибокими знаннями, а також загальними та професійними компететностями в галузі інформаційних технологій, що направлені на здобуття студентом навичок науково-дослідницького, проектно-конструкторського та іноваційного характеру в галузі сучасних комп’ютерних систем, здатності до коректної самостійної постановки і вирішення завдань науково-практичної діяльності в науково-дослідницьких і виробничих організаціях.
Рекомендуємо додати до ОП дисципліни з проектування та програмування Ігрових застосунків, адже на кафедрі для цього функціонує навчальна лабораторія GameHub Lab.
Зміст відгуку: Метою освітньо-професійної програми є формування особистості фахівців, які володіють глибокими знаннями, а також загальними та професійними компететностями в галузі інформаційних технологій, що направлені на здобуття студентом навичок науково-дослідницького, проектно-конструкторського та іноваційного характеру в галузі сучасних комп’ютерних систем, здатності до коректної самостійної постановки і вирішення завдань науково-практичної діяльності в науково-дослідницьких і виробничих організаціях.
Рекомендуємо додати до ОП дисципліни з проектування та програмування Ігрових застосунків, адже на кафедрі для цього функціонує навчальна лабораторія GameHub Lab.
Стейкхолдер: ТОВ «ЕЛЕКС»
Зміст відгуку: Освітньо-професійна програма містить адаптація здобувачів до працевлаштування, особливості викладання та оцінювання здобувачів вищої освіти, програмні компетентності, фахові компетентності, програмні результати навчання, ресурсне забезпечення освітньо-професійної програми. Сформовані компоненти освітньої програми ґрунтуються на особливостях підготовки здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, враховують фахові особливості спеціальності 122 Комп’ютерні науки. Надана програма є логічною і відповідає фаху, а також вимогам до підготовки освітніх програм.
Зміст відгуку: Освітньо-професійна програма містить адаптація здобувачів до працевлаштування, особливості викладання та оцінювання здобувачів вищої освіти, програмні компетентності, фахові компетентності, програмні результати навчання, ресурсне забезпечення освітньо-професійної програми. Сформовані компоненти освітньої програми ґрунтуються на особливостях підготовки здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, враховують фахові особливості спеціальності 122 Комп’ютерні науки. Надана програма є логічною і відповідає фаху, а також вимогам до підготовки освітніх програм.
Стейкхолдер: ФОП Дубей М.В.
Зміст відгуку: У проєкті освітньої програми наведено її характеристики, придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання, подано інформацію щодо викладання та оцінювання, вказано програмні компетентності та результати навчання, наведено кадрове, матеріально-технічне, інформаційне та навчально-методичне забезпечення, висвітлено питання академічної мобільності, наведено перелік компонент. Проєкт освітньої програми містить структурно-логічну схему, котра демонструє зв’язки між освітніми компонентами.
Рекомендую запровадити освітню компоненту, пов’язану із методологією високопродуктивних обчислень, важливих для здобувачів вищої освіти за даною освітньою програмою.
Зміст відгуку: У проєкті освітньої програми наведено її характеристики, придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання, подано інформацію щодо викладання та оцінювання, вказано програмні компетентності та результати навчання, наведено кадрове, матеріально-технічне, інформаційне та навчально-методичне забезпечення, висвітлено питання академічної мобільності, наведено перелік компонент. Проєкт освітньої програми містить структурно-логічну схему, котра демонструє зв’язки між освітніми компонентами.
Рекомендую запровадити освітню компоненту, пов’язану із методологією високопродуктивних обчислень, важливих для здобувачів вищої освіти за даною освітньою програмою.