Перелік компонент освітніх програм кафедри Комп’ютерних наук та інформаційних систем, у яких імплементовано результати виконання проекту GameHub
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів | Форма підсумкового контролю | Семестр | Силабус | Викладач |
---|---|---|---|---|---|
Комп’ютерні науки (бакалавр) | |||||
Основи розробки комп’ютерних ігор | 6 | Залік | 5 | Відкрити | Іляш Ю.Ю. |
Технології проектування комп’ютерних ігор (Unity) | 6 | Залік | 6 | Відкрити | Горєлов В.О. |
Комп’ютерні науки (магістр) | |||||
Інструменти для розробки комп’ютерних ігор | 3 | Залік | 1 | Відкрити | Горєлов В.О. |
Моделювання ігрового середовища | 6 | Залік | 2 | Відкрити | Іляш Ю.Ю. |